Pernyataan masalah berdasarkan jurnal
Jurnal 1:
Tajuk: "Preparing teachers to make the formative assesment process integral to science teaching and learning"
Oleh: Gayle A. Buck. Amy E.Trauth-Nare
Sumber: Scopus
Kajian ini membincangkan tentang permasalahan bagaimanakah guru yg mengajar gred 6 di sebuah Sek. pertengahan di Midwestern V.S dapat memperbaiki aktiviti pengajaran melalui penilaian formatif dan bagaimanakah hasil daripada pemahaman ini dapat menambahbaik amalan dalam pengajaran guru dan meningkatkan prestasi pelajar di dalam subjek life, physical and chemical science.
Jurnal 1:
Tajuk: "Preparing teachers to make the formative assesment process integral to science teaching and learning"
Oleh: Gayle A. Buck. Amy E.Trauth-Nare
Sumber: Scopus
Kajian ini membincangkan tentang permasalahan bagaimanakah guru yg mengajar gred 6 di sebuah Sek. pertengahan di Midwestern V.S dapat memperbaiki aktiviti pengajaran melalui penilaian formatif dan bagaimanakah hasil daripada pemahaman ini dapat menambahbaik amalan dalam pengajaran guru dan meningkatkan prestasi pelajar di dalam subjek life, physical and chemical science.
JURNAL 2
Tajuk: "Stimulating Creative Play in Children with Autism through Sand play"
oleh: Lucy Lu et al.
sumber: Scopus
Pernyataan masalah:
- Bagaimanakah sandplay boleh diadaptasi sebagai semi-structured creative intervention untuk membantu perkembangan kemahiran kanak-kanak Autism di dalam komunikasi, interaksi social dan perkaitan simbolik?
- Bagaimanakah kanak-kanak Autism yang berlainan aras bertindakbalas dengan intervention sandplay?
No comments:
Post a Comment